نمایشگاه تابلو حجم سارمه – نگار نگارش

نمایشگاه آثار تابلو حجم نگار نگارش با نام سارمه در گالری اَفدستا افتتاح شد.
این نمایشگاه که شامل 22 اثر در سایزهای 40 تا 70 سانتیمتری می باشد از تکنیک ویژه ای بهره گرفته است که ترکیب فوم بصورت انتزاعی در شکل گرفتن طراحی دکوراتیو می باشد.
نگار نگارش متولد سال 67و دانش آموخته رشته ی هنر می باشد . وی که تحصیلات خود تا مقطع لیسانس را در رشته ارتباط تصویری از موسسه آموزش عالی هنر شیراز طی کرده است. افتخاراتی از جمله کسب مقام دوم در بخش طراحی یک کمپین کامل جشنواره هنر در تبلیغات، اجرای چیدمان در موسسه آموزش عالی هنر شیراز، اثر برگزیده در نمایشگاه همه هنرمندان شهر، چیدمات سفر مجازی به نیشابور به مناسبت روز بزرگداشت خیام نیشابور را در پرونده فعالیتهای خود دارد.
آثار به نمایش درآمده در گالری اَفدستا نیز آثاری برای زیبایی بخشیدن از طریق هنر و گرافیک به محیط است. طرح های دکوراتیو نگار نگارش که از طریق موادی ساده مثل فوم اما با طراحی و ساختاری پیچیده تشکیل شده است فرمهای طبیعی شامل ماهی، گل، پرنده و چهره را به نمایش در می آورد.
یکی از قابلیت ها این متریال یا به عبارتی ماده اولی امکان اجرای طرح در سایزهای متعدد حتی با وسعت بالا است. به دلیل سبک بودن تابلوها نیز از نظر قابلیت نمایش نیز در سایز وسیع مشکلی وجود نخواهد داشت.
این نمایشگاه که از پنجشنبه 30 مرداد ماه آغاز شده است تا چهارشنبه 5 شهریور ماه در گالری افدستا به نشانی: بلوار پاسداران، روبروی خیابان کلاهدوز، نبش کوچه 58، ساختمان عاج، طبقه اول از ساعت 10 صبح تا 1:30 ظهر و 5 عصر تا 9 شب ادامه خواهد داشت. ( حضور برای عموم هنردوستان و علاقمندان به آثار هنری آزاد است. )
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 16 =