تمام تصویرگران ایرانی داخل و خارج از کشور می توانند شرکت کنند.

دبیر اولین دوسالانه سراسری تصویرگری کیش گفت: ” تمامی هنرمندان تصویرگری که در داخل و خارج از کشور زندگی می کنند، می توانند در این رویداد سراسری حضور داشته باشند.” دل زنده روی با توجه به پتانسیل و همچنین خلاقیت بصری تصویرگران ایرانی، به این نکته اشاره کرد که خلق آثار تصویرگری که در ارتباط با آستانه های باستانی و بومی کشور هستند، توسط هنرمندان داخلی بهتر تشریح و تصویر خواهد شد. وی همچنین اشاره کرد که این دوسالانه در راستای حضور نسل نو تصویرگر و اساتید با تجربه، برای نمایش هرچه بهتر قابلیت های هنری در حیطه ی تصویرگری شکل گرفته است.

تکنیک آزاد است!

دبیرخانه بینال تصویرگری کیش:
تکنیک اجرا کاملاً آزاد است. اینکه تصویرگری با توجه به تکنولوژی امروز، صرفاً بصورت دیجیتال آثارش را خلق می کند، همگام شدن با روند رشد هنر نوین است. به همین دلیل ما از تمام هنرمندانی که بصورت دیجیتال یا دستی و یا ترکیبی از این دو دست به خلق آثار تصویرگری می زنند، دعوت می کنیم در این دوسالانه شرکت کنند. جاذبه های گردشگری و باستانی – بومی جزیره کیش نیز روایتهای متعددی برای داستان پردازی آنان خواهد داشت.

فقط تا 20 دی ماه فرصت هست!

دبیرخانه بینال تصویرگری کیش:
با توجه به زمانبندی هیات اجرای دوسالانه تصویرگری کیش و لزوم ایده پردازی و تهیه اتدهای اولیه، از علاقمندان تقاضا می شود طبق زمانبندی قید شده در فراخوان، آثار خود را ارسال کنند. تنها تا 20 دی ماه فرصت باقی خواهد بود که نسبت به ثبت نام و بارگذاری آثار همچنین اطلاعات مورد نیاز بر روی سامانه های ذکر شده در فراخوان اقدام شود.

اعلام برگزیدگان لحظه تحویل سال 1398

دبیرخانه بینال تصویرگری کیش:
از آنجایی که جشنواره بین المللی مجازی اَفدستا در سالهای گذشته، لحظه تحویل سال جدید، برگزیدگان رویدادهای جاری را معرفی می کرده است. در دوسالانه امسال نیز، برگزیدگان و فینالیستهای این رویداد، بر روی سامانه اَفدِستا لحظه تحویل سال 1398 معرفی خواهند شد.

اولین دوسالانه سراسری تصویرگری کیش