نمایشگاه آثار عکس هانا هـمایونفر

نمایشگاه عکس هـمایونفر با عنوان “تنهایی دهکده”

تا ٧ بهمن و ساعت بازدید ٥ عصر تا ٩ شب

هانا همایونفر، در این باره می گوید: من متولد نه مرداد هزار و سیصد و شصت و هفت در شیراز و تحصیل کرده ی رشته گرافیک در هنرستان است و اکنون دانشجوی رشته ی ارتباط تصویری در مقطع کارشناسی ارشد هستم و تا کنون به صورت گروهی در اجرای نمایشگاه شرکت داشته ام؛ اما اینک این اولین نمایشگاه انفرادی عکاسی با نام “تنهایی دهکده” است.

وی افزود: نمایشگاه یادشده، مجموعه ایست با بیست و چهار عکس شاسی شده در سایز ۳۰*۶۰ و در سبک مینیمال که بیشتر آثار به صورت سیاه و سفید به نمایش گذاشته شده اند.

همایونفر برای توضیح در مورد انتخاب این سبک؛ می افزاید: باید بگویم که از آغاز آشنایی با هنر، به ثبت جزئیات و نکته های نهفته در آن ها علاقه مند بودم ؛ با این نگرش که معنای کلیات در جزئیات و مفهوم وحدت در کثرت  می تواند تجلی پیدا کند و همین نگاه ساده به پدیده ها و مسایل روزمره، باعث کسب تجربه و در نهایت انتخاب این سبک در عکاسی بنده شده است.

“تنهایی دهکده” نام نمایشگاهی از آثار عکسهای هانا هـمایونفر است که آیین افتتاحیه آن، پجشنبه یکُم بهمن ماه ١٣٩٤ در نگارخانه اَفدستا – بلوار پاسداران، روبروی خیابان کلاهدوز، کوچه٥٨، ساختمان عاج، برپا شد.

لازم به ذکر است که با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و طراحی پوستر علی دل‌زنده‌روی بر دیوار نگارخانه اَفدستای شیراز، نصب است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + نوزده =