نمایشگاه گروهی شماره 2 اَفدستا (اعلانیه)

اساساً فعالیت در رشته ی هنر همیشه بصورت انفرادی با سرعت و به اصطلاح راحت تر انجام می پذیرد. اما زمانی که قرار بر این باشد؛ یک گروه اقدام به برگزاری نمایشگاه یا فعالیتی هنری کند. داستان تفاوت های کمی و کیفی بسیاری خواهد داشت. متاسفانه فرهنگ فعالیت گروهی در کشور ما به سختی جا افتاده است و بعضاً آنقدر سخت است که کمتر گروهی اقدام به انجام فعالیت اینچنینی می کند.
” نمایشگاه گروهی شماره 2 آَفدستا ” پس از انتشار فراخوان و دریافت آثار از سوی هنرمندان، توسط دبیرخانه گروه هنری افدستا برنامه ریزی شد و در 21 شهریور ماه 93 برگزار شد.
مسیح احمدی، محمدرضا اسکوردی، مهرنوش اعتمادی خواه، بهنام چارئی، زهرا خوش اقبال،  امیر خیاط احسانی، علی فیاضی، سجاد کریمی،  تهمینه لطیف کار زاده،  پریسا منجزی و مهران هاشمی از جمله هنرمندانی هستند که با آثار مسجمه، تصویرسازی، عکاسی، نقاشی و … در این نمایشگاه گروهی شرکت کرده اند. هنرمندان این نمایشگاه از مازندران، بوشهر، اصفهان، تهران و شیراز می باشند.
نمایشگاه گروهی شماره 2 اَفدستا صبح ها از ساعت 10 تا 1:30ظهر و 5 تا 8 شب در گالری اَفدستا پذیرای هنرمندان و هنردوستان برای بازدید از آثار هنرمندان مذکور بود.

حامیان این رویداد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + ده =